lördag 21 september 2013

Du smsar som en ska ta

Sex ton hår på handfatet, jag äter inte rådjur bara tillagade
Jag är uppmärksam och het, ska vi göra nattbus sen?
På min födelsenatt: Jag var ett okontaktbarn

Lägg det i mitt dricksglas, tåget var fort farande
Jag hänger upp mina kläder på galningar
Din jävla telefonpanna, har du handlingskraft att gå till ICA?
Alla är lika Dana och arbetslöss är ohyra

Jag är där om än halvt inne
Nu ska vi lära oss om menscykling
Jag vill veta allt om dina, inte resten
Läs på ditt horrorskåp, pumpanden hjälper madrassen

Glöm inte att guldtacka, det finns någonstans i bakpulvret
Det är kallt Sommarmor och min portfölj är också vilse
Anlita en tandpetare

Han hade ett rejält strumgrepp
Vilken tonart gillar du bäst?
Varför har du bacillika i tabbouleh?

Din girlanger påverkar hur andra ser på feminismen
Är hen oskadligglad än?
Han vägrade damsuga och kallade henne kuksugare

Kvar lämnade mig
Le månad: drick

Kom post era vänner
Vi kan åter vinna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar